Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ – Monika Bursová
Monika Bursová
Diplomová práce
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
The Impact of Literary Projects in Pre-School Education on Reading Literacy of 1 st Grade Pupils in Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání. Čtenářskou gramotnost lze rozvíjet pomocí postupného seznamování dětí s literaturou, vytváření vztahu ke knize a motivací k pozdější vlastní četbě. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části se zaměřujeme na vývoj dítěte, předčtenářské období, přístup pedagoga ke čtení a faktory, které dítě z hlediska …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of reading literacy in pre-school education. Reading literacy can be developed by a gradual process of making children become familiar with literature, building their attitude towards books, and motivating them to read books on their own. The theoretical part deals with child development theories, pre-reading period, teacher attitude to reading, and important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSOVÁ, Monika. \textit{Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ra1f2/.
Jak správně citovat práci
Bursová, Monika. Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Přírodovědná pokusná činnost v primární škole a její vliv na přírodovědnou gramotnost.
Ida VONDROVIC -
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
Pavla HRANIČKOVÁ -
Podpora dětského čtenářství
Nikola Bartušková -
Literatura s válečnou tematikou na 2. stupni základní školy - literárněvýchovný projekt
Jakub Vatter -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil
Název
Vložil
Vloženo
Práva