Petr LANG
Bakalářská práce
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Brand management and research of Brand Name Škoda
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.Abstract:
The aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
12118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANG, Petr. Řízení značky a výzkum značky Škoda. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
Michaela CAHÁKOVÁ -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná
Název
Vložil
Vloženo
Práva