Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku – Iveta ŠPUNDOVÁ
Iveta ŠPUNDOVÁ
Diplomová práce
Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku
Cooperation between the village school and the library as a mean of education of the reading of primary school children
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá vymezením základní terminologie čtenářské gramotnosti, dále výzkumům čtenářství v ČR, zabývá se ukotvením čtenářské gramotnosti v RVP ZV a věnuje se problematice a podpoře čtenářské gramotnosti v ČR. Praktická část se zabývá podporou čtenářství v rámci regionu a popisuje konkrétní realizace navrhovaných aktivit pro spolupráci škol s knihovnami. V této …víceAbstract:
This thesis deals with the definition of the basic terminology of reading literacy, reading research in the Czech Republic, anchoring reading literacy in the RVP ZV and follows up the support of reading literacy in the Czech Republic. The practical part deals with the support of readership within the region and describes the concrete implementation of the proposed activities for the cooperation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Polák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPUNDOVÁ, Iveta. \textit{Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8rehcm/.
Jak správně citovat práci
ŠPUNDOVÁ, Iveta. Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Podpora čtenářské gramotnosti dětí ve věkové kategorii 10-11 let na příkladu Knihovny města Ostravy
Anna Spáčilová -
Podpora čtenářské gramotnosti se zaměřením na problematické hlásky u dětí předškolního a mladšího školního věku
Nikola Havlová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Podpora čtenářské gramotnosti ve výuce anglického jazyka
Anna Králová -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Problematika čtenářství a čtenářské gramotnosti na středních školách
Martina Záplatová -
Recepce čtenářství středoškoláků
Tereza Kunická
Název
Vložil
Vloženo
Práva