Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání – Lenka Měrková
Lenka Měrková
Bachelor's thesis
Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
Analysis of the using of Feuerstein Instrumental Enrichment in Preschool Education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Tato metoda je využívána v rámci široké cílové skupiny, zahrnuje snad všechny věkové kategorie a cílí na individuální potřeby jedinců. Metoda se soustředí na podporu individuálního potenciálu dětí a na jejich maximální rozvoj. Teoretická část práce je zaměřena na sumarizování poznatků …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education. This method is used within a wide target group, it includes perhaps all age categories and goals for the individual needs of individuals. The method focuses on supporting the individual potential of children and their maximum development. The theoretical part of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚRKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8rihf2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Měrková, Lenka. Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková -
Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy
Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ -
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina KÖHLEROVÁ