Milan Postránecký
Bachelor's thesis
Product placement
Product placement
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu, měřením jeho účinnosti a obecným vnímáním ve společnosti. Pojem product placement je charakterizován v teoretické části práce, která se dále věnuje jeho právní úpravě v ČR, možnostem využití v různých typech médií a především pak metodám měření jeho efektivnosti. Náplní praktické části je dvojice marketingových výzkumů, přičemž hlavní z nich …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of product placement, its efficiency and the way it is generally percieved by the society. The theoretical part explains the term of product placement, next chapters are dedicated to its legislation in Czech Republic, possibilities of using in different media types and especially to methods of measuring its efficiency. The practical part includes two marketing researches …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
- Oponent: Lucie Vokáčová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The Forms and Analysis of Product Placement
Josef Hlaváček -
Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii
Filip Zýval
Názov
Vložil
Vložené
Práva