Bc. Miroslav Kašpar, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení stavu marketingu vybraného podniku se zacílením na konkrétní produkt na základě používaných analytických metod. Z nich pak vychází návrh nové marketingové strategie produktu. Výstupy této práce vedou k posílení postavení tohoto produktu na trhu a zisku nových zákazníků pro podnik.Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of current state of marketing in selected company with targeting on particular product based on most used analytical methods. Analysis results are followed by design of new marketing strategy for this product. Outcomes of thesis leads to strengthening the market position and getting new customers for the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/spr0r/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Pavel Hanousek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová