Bc. Miroslav Kašpar, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Anotácia:
Práce je zaměřena na posouzení stavu marketingu vybraného podniku se zacílením na konkrétní produkt na základě používaných analytických metod. Z nich pak vychází návrh nové marketingové strategie produktu. Výstupy této práce vedou k posílení postavení tohoto produktu na trhu a zisku nových zákazníků pro podnik.Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of current state of marketing in selected company with targeting on particular product based on most used analytical methods. Analysis results are followed by design of new marketing strategy for this product. Outcomes of thesis leads to strengthening the market position and getting new customers for the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/spr0r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Pavel Hanousek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová