Adela Zábražná

Bakalářská práce

Politický marketing na Slovensku: volebná kampaň 1998

Politický marketing na Slovensku: volební kampaň 1998
Anotace:
Ústředním tématem této práce je politický maketing a jeho využití na Slovensku v období před volbami v roce 1998. Politický marketing, jehož význam roste s každými volbami, vzbuzuje rozporuplné reakce nejen mezi voliči, ale i v rámci akademické obce. Vymezením historie i současného diskursu na poli politického marketingu se zabývá první kapitola práce. V druhé kapitole nalezneme popis výchozí situace …více
Abstract:
This thesis deals with political marketing and its use in Slovakia in 1998 election campaign. Political marketing is gaining more and more importance with every election. Thus, it provokes inconsistent and controversial reactions not only among voters but also among scholars. The first chapter characterizes history and the recent discourse in the field of political marketing. Second part concerns the …více
Abstract:
Ústrednou témou tejto práce je politický marketing a jeho využitie na Slovensku v období pred voľbami v roku 1998. Politický marketing, ktorého význam rastie s každými voľbami, vzbudzuje rozporuplné reakcie nielen medzi voličmi, ale aj v rámci akademickej obce. Vymedzením histórie i súčasného vývoja na poli politického marketingu sa zaoberá prvá kapitola tejto práce. Druhá kapitola naopak popisuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Lukáš Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21443