Návrh nové marketingové strategie na Pinterest – Karolína VÁVROVÁ
Karolína VÁVROVÁ
Bachelor's thesis
Návrh nové marketingové strategie na Pinterest
The proposal of marketing strategy on Pinterest
Abstract:
Firma Preciosa a. s. je jedním z největších výrobců svítidel na světě s dlouholetou tradicí. V současnosti firma nabízí své produkty nejen na světových výstavách a veletrzích, v katalozích, na webových stránkách, ale také na sociálních sítích, především Facebook a Instagram. Podle statistik z března 2018 se do popředí dostává i Pinterest. Do roku 2018 vyráběla firma většinou velké zakázky pro firmy …moreAbstract:
Preciosa a. s. is one of the largest lighting manufacturers in the world with a long tradition. The company offers its products not only at world expositions and fairs, in catalogues, but even on social media, most importantly Facebook and Instagram. Based on the statistic data from March 2018, Pinterest is also starting to rise in popularity. Until the year 2018, the company used to offer its products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVROVÁ, Karolína. \textit{Návrh nové marketingové strategie na Pinterest}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8s9m9z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁVROVÁ, Karolína. Návrh nové marketingové strategie na Pinterest. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová