Karolína VÁVROVÁ

Bachelor's thesis

Návrh nové marketingové strategie na Pinterest

The proposal of marketing strategy on Pinterest
Abstract:
Firma Preciosa a. s. je jedním z největších výrobců svítidel na světě s dlouholetou tradicí. V současnosti firma nabízí své produkty nejen na světových výstavách a veletrzích, v katalozích, na webových stránkách, ale také na sociálních sítích, především Facebook a Instagram. Podle statistik z března 2018 se do popředí dostává i Pinterest. Do roku 2018 vyráběla firma většinou velké zakázky pro firmy …more
Abstract:
Preciosa a. s. is one of the largest lighting manufacturers in the world with a long tradition. The company offers its products not only at world expositions and fairs, in catalogues, but even on social media, most importantly Facebook and Instagram. Based on the statistic data from March 2018, Pinterest is also starting to rise in popularity. Until the year 2018, the company used to offer its products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁVROVÁ, Karolína. Návrh nové marketingové strategie na Pinterest. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management