Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o. – Veronika Kadlečková
Veronika Kadlečková
Bakalářská práce
Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o.
Implementation of the CRM system at Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby a popisuje téma "Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o.". V teoretické části je vysvětleno, co se skrývá pod pojmem CRM, historický pohled, představení dodavatelů a dostupných systémů na českém trhu. Následně práce přechází do praktické části, kde představím advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners …víceAbstract:
The present Bachelor's thesis describes a phenomenon of the present time and deals with the topic of "Implementation of the CRM system at Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law". The theoretical part explains what CRM is, offers a historical context, and introduces providers and the systems available in the Czech market. The practical part of the thesis introduces the law firm Havel, Holásek …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58000
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Lenka Hejduková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58000
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům
Renata Matoušková -
Vztah zákazníka k etickým problémům v potravinářském průmyslu
Karel Beránek -
Řízení vztahu k zákazníkům (CRM)
Klára Eklová -
Ubytovávání se v době pandemie: spotřebitelská očekávání ve vztahu k jejich postojům k riziku
Julie Stepanova -
Image komunikace firmy ve vztahu k zákazníkovi
Ivana Ruckerova -
Využití environmentálních aspektů ubytovacích zařízení ve vztahu k zákazníkům
Martina Hlavová