Ing. Soňa Plačková

Bakalářská práce

Sociální marketing

Social marketing
Anotace:
Bakalářská práce předkládá charakteristiku sociálního marketingu jako soustavu integrovaných marketingových metod, které vycházejí ze sociálně zaměřených teorií s cílem přimět lidi ke změně způsobu chování a jednání. Sociální marketing jako nástroj pro změnu lidských zvyklostí vychází z přístupu ve kterém se prolínají klasické marketingové prvky se znalostmi moderní sociální psychologie. Praktická …více
Abstract:
The bachelor’s thesis presents the characteristics of social marketing as a system of integrated marketing methods originating from socially oriented theories with the aim to make people change their behaviour and acting. Social marketing as a tool to affect people’s habits proceeds from the attitude which combines classical marketing elements and the knowledge of modern social psychology. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace