Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků – Bc. Tereza Vychopňová
Bc. Tereza Vychopňová
Diplomová práce
Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků
Educational Approaches of Parents in Relation to Self-Concept of Students Achievements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výchovnými přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáka. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením rodiny, výchovou v rodině a sebepojetím školní úspěšnosti žáka, konkrétně je pozornost věnována obecnému vymezení sebepojetí, ale také specifickému, a to ve vztahu k období dospívání. Empirická část se zabývá výchovným přístupům rodičů a sebepojetím školní …víceAbstract:
The thesis deals with the parent´s educational approaches in relation to self-concept of school student achievement. Theoretical framework introduces definition of family, education in the family and self-concept student achievement, particular attention is paid to the general definition of sel-concept as well as to specific definition, and all of this in relation to period of adolescence. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgrl2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Iva FILOUSOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.
Nikola MAŠKOVÁ -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Ilona Válková -
Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení
Veronika PODHAJSKÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti u dětí se specifickými poruchami učení.
Terezie HOUDKOVÁ