Martin Grabský

Bakalářská práce

Fortnite jako reklamní platforma

Fortnite as an Advertising Platform
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reklamního prostředí videohry Fortnite, konkrétněji, využívání reklamních prostředků ve hře samotné. Zabývá se jaká forma propagace/kolaborace má na české a slovenské hráče největší vliv. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy a stanovení metod, cílů a výzkumné otázky. Praktická část následně představuje videohru Fortnite a její fungování a jaké formy …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the advertising environment of the video game Fortnite, more specifically, the use of advertising in the game itself. It examines what form of promotion/collaboration has the greatest influence on Czech and Slovak players. The theoretical part focuses on the basic concepts and the determination of methods, objectives and research questions. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Grabský, Martin. Fortnite jako reklamní platforma. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma