Martin Grabský
Bakalářská práce
Fortnite jako reklamní platforma
Fortnite as an Advertising Platform
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reklamního prostředí videohry Fortnite, konkrétněji, využívání reklamních prostředků ve hře samotné. Zabývá se jaká forma propagace/kolaborace má na české a slovenské hráče největší vliv. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy a stanovení metod, cílů a výzkumné otázky. Praktická část následně představuje videohru Fortnite a její fungování a jaké formy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the advertising environment of the video game Fortnite, more specifically, the use of advertising in the game itself. It examines what form of promotion/collaboration has the greatest influence on Czech and Slovak players. The theoretical part focuses on the basic concepts and the determination of methods, objectives and research questions. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grabský, Martin. Fortnite jako reklamní platforma. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Color Vision Deficiency in Digital Games
Vojtěch Juránek