Lenka Boháčková
Bakalářská práce
Marketing cílený na děti
Marketing targeted at child
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož …víceAbstract:
This bachelor dissertation focuses on marketing targeted at child consumers. It try to inform about the theoretical aspects of targeted marketing and the types of advertisment, with whom the child may encounter. Finally, also points to legislation relating to the creation and operation of advertising messages. The dissertation focuses on the psychological aspects of the impact of advertising on children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dítě jako spotřebitel?
Barbora Hemzáčková -
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
Sandra Márová -
Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů
Miloslava Doušková -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Zuzana Lubovská -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Iveta Pažoutová -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Anna Gruberová -
Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé
Lucie Fryštacká