Barbora Kašparová

Diplomová práce

Analýza českého trhu pánské kosmetiky

Analysis of the czech market with men´s grooming
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat nabídku a spotřební chování na trhu s pánskou kosmetikou v České republice s primárním zaměřením na podkategorii pánské pleťové kosmetiky. V rámci spotřebního chování je hlavním cílem zjistit motivace, které stojí za užíváním a neužíváním pánské pleťové kosmetiky v České republice a ověření stanovených hypotéz. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska …více
Abstract:
Goal of this master's thesis is to analyse offer and consumer behaviour on men's grooming market in Czech republic with primary focus on the men's skin care subcategory. Considering the analysis of consumer behaviour the main aim is to discover main motivations linked with usage and refusal of men's skin care products and verification of defined hypothesis. First part of this thesis contains explanation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34542

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management