Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO – Klára LACHNITOVÁ
Klára LACHNITOVÁ
Bachelor's thesis
Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO
Brand Concept in Politics: Case Study The YES Party
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá konceptem značek v politickém prostředí a je případovou studií hnutí ANO. Klade si za cíl analýzu politické značky hnutí ANO a vzájemného propojení mezi značkou hnutí ANO a značkou Andreje Babiše za pomocí teorie co-brandingu, prvků a složek politické značky. První kapitola se věnuje teoretickému konceptu značek, v druhé kapitole se práce již zaměřuje na strany …moreAbstract:
This bachelor thesis examines brand concept in politics and is a case study of the YES Party. Its main aim is to analyze political brand of the YES Party and the connection between the YES Party brand and personal brand of Andrej Babiš. Author uses the theory of co-branding, elements and components of the political brand. First part is about theoretical concept of the brand, second part focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LACHNITOVÁ, Klára. Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights