Artificial Intelligence in Virtual Reality – Minjinsor Ganbaatar
Minjinsor Ganbaatar
Bakalářská práce
Artificial Intelligence in Virtual Reality
Abstract:
This thesis is primarily focused on Artificial Intelligence in Virtual Reality and its utilization for future applications. The thesis will focus on analyzing and comparing unprecedented opportunities that AI is giving in Virtual Reality. Which in the realm of technology, leading to innovative advancements across various domains. This thesis analyzes the dynamics between Artificial Intelligence and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Pavlík, Ph.D.
- Oponent: Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Human-Computer Interaction in Parental Control Applications through Semantic Intervention
Laura Ondušková -
Development of virtual reality showroom and its potential use for car sales
Daniel Vošvrda -
Development of Virtual Reality Industry - Analysis of Existing Businesses in Prague
Bohdana Moroz -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Integrating computer games into education and their use in the school environmen
Ondřej KOLAŘÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva