Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením – Barbora ČUPAJOVÁ
Barbora ČUPAJOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
The teacher's assistant of pupil's with mental disabilities education
Anotace:
Předmětem této práce je popis práce asistenta pedagoga se žáky s mentálním postižením. Hlavním cílem naší práce je zjistit, jaká je reálná náplň práce AP ve školství (s přihlédnutím k běžné ZŠ) a analyzovat jeho kooperaci se žákem s LMP. Zjistit konkrétní činnosti AP v jednotlivých vyučovacích hodinách. Zjistit úroveň kooperace s pedagogy, kteří se podílejí na vzdělávání žáků s LMP v běžné základní …víceAbstract:
The subject of this work is the description of the work of a teaching assistant with students with mental disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČUPAJOVÁ, Barbora. Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová