Marketingová komunikace Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně – Bc. Adriána Nezvalová
Bc. Adriána Nezvalová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně
Marketing Communication of František Bartoš Regional Library in Zlín
Anotace:
Práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou a aktivitami realizovanými Krajskou knihovnou Františka Bartoše ve Zlíně. Skúma, aké komunikačné nástroje musí knižnica využívať a aký obsah sprostredkovávať konkrétnej cieľovej skupine tak, aby prišlo k zvýšeniu výpožičiek kníh a nárastu počtu registrácií v knižnici.Abstract:
The thesis focuses on marketing communication and activities organized by the František Bartoš Regional Library in Zlín. It examines, what type of communication tools the library needs to use and what content to produce for a specific audience to increase the number of borrowed books and registrations in the library.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nezvalová, Adriána. Marketingová komunikace Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Knihovny v době komunistické totality: případová studie Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně v letech 1948-1989
Martina Valášková -
Knihovny v době komunistické totality: případová studie Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně v letech 1948-1989
Martina Valášková -
Osobnost Františka Bartoše, jeho dílo a vliv na uměleckou tvorbu Bartošova souboru ve Zlíně
Jana Vaculíková -
Age management a jeho uplatnění v Krajské knihovně Františka Bartoše ve Zlíně
Renata Krajčová -
Úloha veřejných knihoven v neformálním vzdělávání dospělých se zaměřením na Krajskou knihovnu Františka Bartoše ve Zlíně
Marcela PIKHARTOVÁ -
Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti
Diána Kecskés -
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
Michal Lorek -
Návrh a testovanie webového rozhrania služby pre Mestskú knižnicu v Prahe
Kristína Ježíková