Bc. Adriána Nezvalová

Diplomová práce

Marketingová komunikace Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně

Marketing Communication of František Bartoš Regional Library in Zlín
Anotace:
Práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou a aktivitami realizovanými Krajskou knihovnou Františka Bartoše ve Zlíně. Skúma, aké komunikačné nástroje musí knižnica využívať a aký obsah sprostredkovávať konkrétnej cieľovej skupine tak, aby prišlo k zvýšeniu výpožičiek kníh a nárastu počtu registrácií v knižnici.
Abstract:
The thesis focuses on marketing communication and activities organized by the František Bartoš Regional Library in Zlín. It examines, what type of communication tools the library needs to use and what content to produce for a specific audience to increase the number of borrowed books and registrations in the library.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nezvalová, Adriána. Marketingová komunikace Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe