Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Petra Syrová
Bc. Petra Syrová
Diplomová práce
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení situace vybraného podniku a jeho pozice na trhu pomocí marketingových analýz. K dosažení hlavního cíle jsou použity dostupné a vhodné marketingové analýzy, týkající se jak vnitřního prostředí podniku, tak jeho okolí. Dále je proveden kvantitativní průzkum pomocí dotazníkového šetření týkající se prověření spokojenosti zákazníků, personálu a externích pracovnic …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the economic situation of the chosen company and its position on the market through marketing analysis. To achieve this goal available and appropriate marketing analysis of inner and outer company environment is being used. Furthermore quantitative research is done through questionnaires about customer, staff and club members satisfactory levels with a given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bze7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava