Chování spotřebitele na trhu střednědobých pronájmů – Žaneta Suchánková
Žaneta Suchánková
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu střednědobých pronájmů
Consumer Behaviour in the Mid-term Rental Market
Anotace:
Suchánková, Ž. Chování spotřebitele na trhu střednědobých pronájmů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu střednědobých pronájmů. Hlavním cílem je návrh marketingových doporučení pro subjekty působící na trhu střednědobých pronájmů na základě analýzy chování spotřebitele na tomto trhu. Práce je zaměřena na cílový segment …víceAbstract:
Suchánková, Ž. Consumer behaviour in the mid-term rental market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. This bachelor thesis deals with consumer behaviour in the mid-term rental market. The main goal is to propose marketing recommendations for businesses operating in the mid-term rental market, based on an analysis of consumer behaviour in this market. The work is focused on the target segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Dufek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh