Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik) – Bc. Michaela Němcová
Bc. Michaela Němcová
Diplomová práce
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Investing into the Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Fashion Field (Set of Case Studies)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá investováním do společenské pozice a okázalou spotřebou jako tématem marketingové komunikace luxusních značek v oboru fashion. Teoretická část popisuje problematiku investování do společenské pozice, okázalé spotřeby a spotřebního chování zákazníka. Dále charakterizuje fashion business, marketingový mix v oboru fashion, integrovanou marketingovou komunikaci a relevantní postupy …víceAbstract:
The thesis deals with investing into a social position and conspicuous consumption as a thematization in the marketing communication of the luxury brands in the fashion industry. The theoretical part describes the problem of investing into a social position, conspicuous consumption and consumer behavior customer. Further characterizes the fashion business, marketing mix in the field of fashion, integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Michaela. \textit{Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ulte7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Social Media Industry
Diana Istomina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr