Návrhy na rozšíření poskytovaných služeb na přepážkách Czech POINT – Bc. Michaela Štěpánová
Bc. Michaela Štěpánová
Bakalářská práce
Návrhy na rozšíření poskytovaných služeb na přepážkách Czech POINT
Extension proposals of provided service on the counters of Czech POINT
Anotace:
Práce je věnována novým možnostem rozšíření projektu Czech POINT. Zaměřuje se na vyšší uspokojení klientely poskytnutím nových služeb na jednom místě. Zabývá se zlepšením situace na našem trhu v rámci spokojenosti klientů s projektem a částečně vychází z klientských požadavků.Abstract:
The work is devoted to the new possibilities of extension of the Czech POINT project. It is focused on better satisfaction of clients by providing the new services on one place. This work deals with getting better of the situation at our market in case of the clients satisfaction with the project and it emanates from the clients requirements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štěpánová, Michaela. Návrhy na rozšíření poskytovaných služeb na přepážkách Czech POINT. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Freedom of choice? Balancing paid work and caregiving in the Czech Republic
Jana Válková -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Digitization of public services in the Czech Republic and Ukraine
Elizaveta Ialinskaia -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Czech Point v podmínkách městského úřadu
Jana Skoumalová -
Analýza spokojenosti zákazníků s prodejnou firmy Rock Point, a.s.
Ladislava BEZDĚKOVÁ