Alžběta Pevná
Bachelor's thesis
Moderní formy komunikace v praxi
Modern Forms of Communication in Practical Use
Abstract:
Moderní formy komunikace v praxi [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2017. Celkový počet stran 68. Předmětem bakalářské práce je rozbor moderních forem komunikace v praxi společnosti Ambiente. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. V první teoretické části je provedena rešerše jednotlivých pojmů týkajících se oblasti služeb a stravovacích služeb, komunikace, marketingu a moderních forem …moreAbstract:
Modern Forms of Communication in Practical Use [Bachelor‘s Dissertation] The Institute of Hopitality Management. Praha: 2017. Total page count 68. The subject of this bachelor‘s dissertation is the analysis of modern forms of communication in the pratical use of Ambiente company. The dissertation consists of three parts. In the first theoretical part, individual concepts related to services and food …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14878/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Moderní formy marketingové komunikace
Alžběta Brožková -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina