Lucie Trojanová
Bakalářská práce
Design obalů pro výrobce textilu
Packaging Design for Textile Manufacturers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá designem obalů pro českou firmu Elite, a. s., jenž produkuje sortiment jemného punčochového zboží. V teoretické části se zaměřuje na vývoj obalového designu a jeho zásadní vliv na marketing a prodej. Dále je uvedena historie značky, její hodnoty a požadavky na podobu nového vizuálního stylu, který vyjadřuje kvalitu, eleganci a prestiž. Práce pojednává o tom, na jaké prvky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the design of packaging for the Czech company Elite, a. s., which produces a range of fine hosiery. The theoretical part focuses on the development of packaging design and its crucial influence on marketing and sales. The history of the brand, its values and the requirements for a new visual style that expresses quality, elegance and prestige are also presented. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trojanová, Lucie. Design obalů pro výrobce textilu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Historie a současné trendy v obalové technice. Dokumentace této tvorby v Grafickém designu. 2. Praktická část: Série obalů na konkrétní produkt s výrazným podílem experimentu a technologické úspornosti řešení.
Pavel COUFALÍK -
1. Teoretická část: Historie a současnost obalů na LP klasické gramofonové desky 2. Praktická část: Série obalů (remake) na LP gramofonové desky
Eugen FINKEI -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček -
Komunikační funkce obalu
Kamila Jánská