Analýza nákupního chování v prodejně COOP Tuty Jelení – Kristýna Bidlová
Kristýna Bidlová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování v prodejně COOP Tuty Jelení
Analysis of Shopping Behaviour in a COOP Tuty outlet Jelení
Anotace:
Práce si klade za cíl zanalyzovat nákupní chování zákazníků prodejny COOP Tuty ve městě Horní Jelení. V první kapitole je popsána maloobchodní vybavenost města se zaměřením na zkoumanou prodejnu. Druhá a třetí kapitola obsahují již samotnou analýzu zkoumané prodejny COOP Tuty.Abstract:
The thesis proposes to analyse customers' shopping behaviour in a COOP Tuty outlet in Horní Jelení. The retail network of the town with a view to surveyed outlet is described in the first chapter. The second and the third chapters focus on an analysis of the surveyed outlet of COOP Tuty.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Vladimíra Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová