Klára Gašparíková

Bachelor's thesis

Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti

Consumer behavior when purchasing ski passes from a selected company
Anotácia:
Tato práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti. V teoretické části je vysvětlen pojem spotřebitel, marketingové prostředí a marketingový mix, které jsou klíčovými pojmy pro pochopení chování spotřebitelů. Druhá část práce se zaměřuje na vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření. Výsledky práce mohou společnosti pomoct při zlepšování služeb zákazníkům …viac
Abstract:
This thesis examines consumers'behavior when purchasing season tickets at a selected company. The theoretical part explains the terms consumer, marketing environment and marketing mix, which are critical concepts for understanding costumer behavior. The second part is focused on evaulating the results of the questionnaire survey. The results can help the company improve customer service.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management