Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication – Lujza Čajková
Lujza Čajková
Bakalářská práce
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Abstract:
The Bachelor thesis deals with culture shock as a barrier to intercultural business communication. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes terms such as culture, intercultural communication, and intercultural contact. Cultural dimensions and barriers to intercultural communication are explained. The main focus is placed on culture shock, including …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá kulturním šokem jako bariérou v interkulturní obchodní komunikaci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje pojmy jako kultura, interkulturní komunikace a interkulturní kontakt. Jsou taktéž objasněny pojmy kulturní dimenze a bariéry interkulturní komunikace. Důraz je kladen zejména na kulturní šok, včetně jeho stádií a symptomů. Praktická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čajková, Lujza. Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Česko-německá interkulturní komunikace: obchodní vyjednávání
Pavel Šíma -
Interkulturní komunikace v Evropské unii na příkladu česko-německé komunikace v oblasti obchodních vztahů: Současné problémy a jejich příčiny
Roman ZDAŘIL -
Interkulturní specifika obchodní komunikace Řecka
Aneta Maříková -
Interkulturní komunikace pracovníků v cestovním ruchu
Tereza Marková -
Interkulturní komunikace jako součást výuky obchodní angličtiny
Jana Šmerdová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Vybrané aspekty marketingové komunikace obchodních korporací ve vztahu k ruskému a českému spotřebiteli
Pamela ANČOVÁ -
Dopady interkulturní komunikace a mezikulturních odlišností na efektivitu firmy
Barbora Vacková