Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace – Matěj MATOUŠ
Matěj MATOUŠ
Bakalářská práce
Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace
VISUAL IDENTITY OF A NONPROFIT ORGANIZATION
Anotace:
Vizuální identita pro hru PIXLA! Náplní práce je propagovat a prezentovat počítačovou hru. Výstupem jsou vizitky, dopisní papír, logo a propagační předměty jako například odznáčky nebo samolepky. Celá práce je zpracována výtvarnou technikou pixel art s jistým zjednodušením než bývá u této techniky běžné.Abstract:
Visual identity for the PIXLA! game. The purpose of the work is to present computer game. The output is bussines cards, letterhead, logotype and promo materials like stickers or pinbuttons. The work is designed in pixel art way.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: akad. mal. Ditta Jiřičková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠ, Matěj. Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace. Plzeň, 2015. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
KOORDINOVANÝ VIZUÁLNÍ STYL NEZISKOVÉ ORGANIZACE
Lucie JURICOVÁ -
Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace Diakonie Broumov
Lenka KOHOUTOVÁ -
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Daniel Reizenthaler -
Vizuální identita pro keramičku Janu Štefkovou
Daniil Kuželev -
Vizuální identita filmového festivalu Cinematik
Adriána Daneková -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Identita Moravské galerie
Lukáš KIJONKA -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová