Tomáš Jarabák

Bakalářská práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Abstract:
The objective of the bachelor thesis “Marketing strategy of the company” is creating a marketing strategy for a small company operating in the area of providing healthcare. The first part of the thesis is focusing on theoretical knowledge from the field of marketing strategy and on the specifics of marketing in healthcare. In the second part of the thesis the researched company is introduced, its surroundings …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Marketingová stratégia podniku“ je vypracovanie marketingovej stratégie pre malý podnik pôsobiaci v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti. Prvá časť práce je zameraná na teoretické poznatky z oblasti marketingovej stratégie a na špecifiká marketingu v oblasti zdravotníctva. V druhej časti práce je predstavený skúmaný podnik, analyzované jeho vnútorné prostredie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management