Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava – Bc. Patrik Neuberger
Bc. Patrik Neuberger
Diplomová práce
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Consumer behaviour of young consumers between 15-29 years on fast food market in South Moravia region
Anotace:
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které …víceAbstract:
Neuberger, P., Consumer behaviour of young consumers between 15-29 years on fast food market in South Moravia region. Master Thesis. Brno: Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics, 2015. This master thesis is focused on consumer behaviour of young consumers between 15-29 years at fast food market in South Moravia region. The main aim of this thesis is to identify factors which influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUBERGER, Patrik. \textit{Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8vw7tt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva