Využití hybridních knih v edukaci neslyšících – Mgr. Bc. Tomáš Sklenák
Mgr. Bc. Tomáš Sklenák
Diplomová práce
Využití hybridních knih v edukaci neslyšících
The usage of hybrid books for the Deaf
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zmapovat názory uživatelů českého znakového jazyka na využití hybridních knih v edukaci neslyšících. Diplomová práce je rozčleněna na 2 části, na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část obsahuje tři kapitoly zaměřené na problematiku edukačních materiálů ve znakovém jazyce, hybridní knihu a proces vytváření textu ve znakovém jazyce. První kapitola popisuje znakový …víceAbstract:
The aim of the thesis was to map the opinions of Czech Sign Language users on the use of hybrid books in education of the Deaf. The thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis comprises three chapters, which focus on educational materials in sign language, the hybrid book, and the process of creating text in sign language. Chapter one describes sign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/stt0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické edukační materiály pro neslyšící
Tomáš Sklenák -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Sign Language Interpreters in Postsecondary Education
Irena Kučerová -
Základy medicínské propedeutiky pro speciální pedagogy v českém znakovém jazyce
Daniela Tesaříková -
The Language and Identity of the Japanese Deaf
Karel Viktorin -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková