Pavel ŠAMŠULA
Master's thesis
PODPORA MLUVENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE
Supporting young learner's oral production
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá podporou mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole pomocí jazykových her a aktivit. Předmětem zkoumání je efektivnost vybraných jazykových her a aktivit na podporu mluvení ve vyučování a to především z pohledu samotných žáků. V teoretické části jsou poznatky o jazykových dovednostech (obzvlášť o mluvení) a o metodách, které tyto dovednosti podporují při procesu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with using language activities and language games to improve and encourage the speaking skill in learning English language as the second language at the primary school. This diploma thesis is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part of this diploma thesis describes speaking skill from the language development through the appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠAMŠULA, Pavel. PODPORA MLUVENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Gramatika a dovednosti ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Jana MUZIKANTOVÁ -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Rozvíjení dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni základních škol
Tereza PAZDĚRNÁ -
Přístup začínajících učitelů k rozvoji dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni ZŠ
Kateřina SEDLÁŘOVÁ -
Jazykové dovednosti uživatelů anglického jazyka ve firemním prostředí
Petr Ptáček -
Podpora rodiny s postiženým dítětem: Podpora zdravých sourozenců
Drahomír Houdek