Jan Hlavín

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro

Marketing communication of International music festival Prague spring
Anotace:
Tato práce pojednává o jednotlivých prvcích komunikačního mixu a jejich aplikaci u Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Teoretická část popisuje individuální aspekty marketingové komunikace a prvky komunikačního mixu. Praktická část rozebírá, analyzuje a přiřazuje aktuální komunikační kanály festivalu k jednotlivým prvkům komunikačního mixu. Součást práce je také statistický výzkum, který …více
Abstract:
The thesis deals with individual elements of communication mix and their application by International music festival Prague spring. The theoretical part describes individual aspects of marketing communication and elements of communication mix. The practical part examines analyses and assigns actual communication channels of the festival to individual elements of communication mix. The part of thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/67267