Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie – Bc. Nikola Szabó
Bc. Nikola Szabó
Master's thesis
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Strategic brand building of Agentura Harmonie: case study
Abstract:
Tato diplomová práce poskytuje odlišný pohled na strategické budování značky, do celého procesu totiž zapojuje majitele podniku. Cílem práce je nastavení a definice nové podoby stávající značky („rebranding“) nebo zcela nová značka (proces „brandingu“) založená na představách a cílech majitelek společnosti v souvislosti se současnou situací na trhu. Cíle bylo dosaženo kvalitativním výzkumem v podobě …moreAbstract:
This diploma thesis provides a different view on strategic brand building proces through involving the owners of the company in the whole proces. The aim of the work is to set and define a new form of the existing brand ("rebranding") or a completely new brand ("branding" process) based on the ideas and goals of the owners of the company in connection with the current market situation. The goal was …moreKeywords
Značka budování značky branding poslání vize archetyp značky pilíře značky značka jako osoba asociace spojené se značkou kvalitativní výzkum skupinové rozhovory brand brand building mission vision brand archetype brand pillars brand as a person brand associations qualitative research group interviews
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Person as a Brand
Pavel Fridrich -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev