Ivan Klbík
Bakalářská práce
Šírenie fake news
Faktory ovlivňující šíření fake news
Anotace:
Fake news jsou rozšířeny více než kdykoli v minulosti a dokážou se šířit ještě rychleji než kdykoli předtím. Zaměřením mé bakalářské práce je šíření fake news s vysvětlením toho, proč lidé fake news vůbec věří a šíří. Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat schopnosti dotazovaných lidí rozlišovat falešné informace od pravdivých. Vedlejším cílem práce je vytvoření doporučení pro boj s fake news …víceAbstract:
Fake news is more widespread than ever before and can spread even faster than ever before. My bachelor thesis focuses on the spread of fake news with an explanation of why people believe and spread fake news at all. The main goal of the thesis is to analyse the ability to distinguish false information from true information of the people interviewed. The secondary goal of my thesis is to create recommendations …víceAbstract:
Fake news sú rozšírené viac než kedykoľvek v minulosti a dokážu sa šíriť ešte rýchlejšie, než kedykoľvek predtým. Zameraním mojej bakalárskej práce je šírenie fake news s vysvetlením toho, prečo ľudia fake news vôbec veria a šíria. Hlavným cieľom bakalárskej práce je zanalyzovať schopnosti dotazovaných ľudí rozlišovať falošné informácie od pravdivých. Vedľajším cieľom práce je vytvorenie odporúčaní …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Jiří Korčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Propaganda, dezinformace, fake-news: rizika a jejich prevence mezi cílovou populací seniorů
David Janus -
A Discourse Analysis of Rhetorical Strategies in Mainstream News Media: Comparing News Coverage of M. L. King and Malcolm X
Sarah Palet -
The language used in TV news to speak about a current state of European migrant crisis: comparison of Czech and British news
Sára WENZLOVÁ -
Misleading news headlines about the Duchess of Sussex in the Czech and British online news
Magdaléna PAUSOVÁ -
Efektivita fake news
Zdeněk Galuška