Statistická analýza chování spotřebitele v sektoru privátních značek společnosti Ahold CZECH REPUBLIC, a.s. – Daniel Kolář
Daniel Kolář
Diplomová práce
Statistická analýza chování spotřebitele v sektoru privátních značek společnosti Ahold CZECH REPUBLIC, a.s.
Statistical analysis of consumer behaviour in the sector of private brands of the company Ahold CZECH REPUBLIC PLC
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘ, Daniel. \textit{Statistická analýza chování spotřebitele v sektoru privátních značek společnosti Ahold CZECH REPUBLIC, a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8wndzr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva