Fremdsprachige Elemente in der Werbung – Aneta RADOVÁ
Aneta RADOVÁ
Bachelor's thesis
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
Foreign language elements in advertisement
Abstract:
We're surrounded by advertisement anywhere we go: in the streets, in newspaper, journals, in the TV, radio broadcast and at last but not least on the internet. It's role in our lives is more and more signifficant and that is why it becomes subject of interest in linguistics. This bachelor's thesis concerns just the economic advertisement. The thesis consists of two main parts, theoretical and practical …viacAbstract:
Reklama nás obklopuje téměř všude, na ulici, v novinách, časopisech, v televizi, v rádiu a v v neposlední řadě také na internetu. Hraje v našem životě stále důležitější roli, a proto se stále častěji stává předmětem jazykovědného zájmu. Tato práce sestává ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována dvěma rozsáhlým oblastem, a sice problematice reklamy a cizojazyčným …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Menclová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RADOVÁ, Aneta. Fremdsprachige Elemente in der Werbung. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / German Language in Education
Práce na příbuzné téma
-
Integrace anglicismů v současné ruské ekonomické terminologii z hlediska procesů jazykové globalizace
Dita Gálová -
Komunikativní elementy ve výuce cizího jazyka na 2. stupni ZŠ na Moravskotřebovsku
Veronika Majtényiová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Analýza reklamy na sociálních sítích
Simona Vidnerová -
Reklamy na Webu
Radim Vidlák