Aneta RADOVÁ

Bakalářská práce

Fremdsprachige Elemente in der Werbung

Foreign language elements in advertisement
Abstract:
We're surrounded by advertisement anywhere we go: in the streets, in newspaper, journals, in the TV, radio broadcast and at last but not least on the internet. It's role in our lives is more and more signifficant and that is why it becomes subject of interest in linguistics. This bachelor's thesis concerns just the economic advertisement. The thesis consists of two main parts, theoretical and practical …více
Abstract:
Reklama nás obklopuje téměř všude, na ulici, v novinách, časopisech, v televizi, v rádiu a v v neposlední řadě také na internetu. Hraje v našem životě stále důležitější roli, a proto se stále častěji stává předmětem jazykovědného zájmu. Tato práce sestává ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována dvěma rozsáhlým oblastem, a sice problematice reklamy a cizojazyčným …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Menclová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RADOVÁ, Aneta. Fremdsprachige Elemente in der Werbung. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání