Aneta RADOVÁ
Bachelor's thesis
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
Foreign language elements in advertisement
Abstract:
We're surrounded by advertisement anywhere we go: in the streets, in newspaper, journals, in the TV, radio broadcast and at last but not least on the internet. It's role in our lives is more and more signifficant and that is why it becomes subject of interest in linguistics. This bachelor's thesis concerns just the economic advertisement. The thesis consists of two main parts, theoretical and practical …moreAbstract:
Reklama nás obklopuje téměř všude, na ulici, v novinách, časopisech, v televizi, v rádiu a v v neposlední řadě také na internetu. Hraje v našem životě stále důležitější roli, a proto se stále častěji stává předmětem jazykovědného zájmu. Tato práce sestává ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována dvěma rozsáhlým oblastem, a sice problematice reklamy a cizojazyčným …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Menclová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RADOVÁ, Aneta. Fremdsprachige Elemente in der Werbung. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / German Language in Education
Theses on a related topic
-
Integrace anglicismů v současné ruské ekonomické terminologii z hlediska procesů jazykové globalizace
Dita Gálová -
Komunikativní elementy ve výuce cizího jazyka na 2. stupni ZŠ na Moravskotřebovsku
Veronika Majtényiová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Analýza reklamy na sociálních sítích
Simona Vidnerová -
Reklamy na Webu
Radim Vidlák