Miroslava NEUBERTOVÁ
Master's thesis
Efektivnost marketingových promoakcí.
Effectiveness of marketing promotions.
Abstract:
Cílem diplomové práce ?Efektivnost marketingových promoakcí? je vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých promoakcí na tabákové výrobky na základě měnícího se odbytu konkrétních značek cigaret před, a v průběhu promoakcí. Měření probíhalo na hraniční čerpací stanici s německou klientelou, která tvoří dominantní poptávku po zboží a službách. Další část hodnocení zkoumá zanechaný efekt promoakcí po ukončení …moreAbstract:
The aim of the thesis "The effectiveness of marketing promotions," is to evaluate the success of promotions for tobacco products, which is based on changing extent of sales in time period befor and during promotions. Measurements were carried out at a gas station with German clients, which represent the dominant demand for goods and services. Another part of the evaluation examines the effect of promotions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Chudoba
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUBERTOVÁ, Miroslava. \textit{Efektivnost marketingových promoakcí.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/8x3l0x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUBERTOVÁ, Miroslava. Efektivnost marketingových promoakcí.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza oborového okolí společnosti Severočeské doly a.s.
Ondřej Volný -
Analýza oborového okolí těžební společnosti OKD, a. s.
Petr Bora -
Strategická analýza podniku a návrh jeho dalšího rozvoje
Jan Škvařil -
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Igor Vráblík -
Analýza rozšíření produktového portfolia Škoda Auto a.s.
Iveta Dvořáková -
Analýza konkurence vybraného těžebního podniku
Jarmila Schrammová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Kristýna Grimová -
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Barbora Anthová