Miroslava NEUBERTOVÁ

Master's thesis

Efektivnost marketingových promoakcí.

Effectiveness of marketing promotions.
Abstract:
Cílem diplomové práce ?Efektivnost marketingových promoakcí? je vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých promoakcí na tabákové výrobky na základě měnícího se odbytu konkrétních značek cigaret před, a v průběhu promoakcí. Měření probíhalo na hraniční čerpací stanici s německou klientelou, která tvoří dominantní poptávku po zboží a službách. Další část hodnocení zkoumá zanechaný efekt promoakcí po ukončení …more
Abstract:
The aim of the thesis "The effectiveness of marketing promotions," is to evaluate the success of promotions for tobacco products, which is based on changing extent of sales in time period befor and during promotions. Measurements were carried out at a gas station with German clients, which represent the dominant demand for goods and services. Another part of the evaluation examines the effect of promotions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Chudoba

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEUBERTOVÁ, Miroslava. Efektivnost marketingových promoakcí.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management