Využití mediální komunikace v malé firmě – Michala Gawelczyková
Michala Gawelczyková
Diplomová práce
Využití mediální komunikace v malé firmě
Use of Media Communication in Small Business
Anotace:
Cílem diplomové práce je nalézt takové prostředky mediální komunikace, kterými by se firma Tomáš Buroň – TB Computers dostala do povědomí veřejnosti. Druhá kapitola přináší definici mediální komunikace, public relations a jejich jednotlivých nástrojů. Třetí část obsahuje představení analyzované firmy se zaměřením na její předmět podnikání, vznik a vývoj, cílový trh, konkurenci a její dosavadní propagaci …víceAbstract:
The target of this diploma thesis is to find the means of media communications, which would Tomáš Buroň – TB Computers company came to the attention of the public. The second chapter provides a definition of media communications, public relations and their individual instruments. The third part contains a presentation of the analyzed company focusing on the subject of business formation and development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Tomáš Belinger
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Efektivita mediální komunikace organizace
Martina Švajnerová -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Monika Pertlíčková Balcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Komunikace a prezentace informací JVTP - analýza a návrh řešení
František Mlčák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika