Public Relations a komunikace ve zdravotnictví – Monika Pertlíčková Balcarová
Monika Pertlíčková Balcarová
Diplomová práce
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Public Relations and Communication in the Health Sector
Anotace:
Práce popisuje fungování public relations a komunikaci ve zdravotnictví a poukazuje na specifika a odlišnosti od typicky ziskového sektoru. Analyzuje současnou úroveň dané problematiky v České republice, včetně právního a etického pohledu na komunikaci zdravotnického zařízení. V první části objasňuje teorii oboru public relations a komunikace a obsahuje stručný popis sektoru zdravotnictví. V druhé …víceAbstract:
The thesis describes the role of public relations and communication in the health sector and points at its specifications and differences if compared to the profitable sectors. The thesis analyses the current level of the issue in the Czech Republic, including legal and ethical perspectives of a health institution. The first part of the thesis explains the theory of the public relations and communicaiton …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2010
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Taťána Chrápková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations in the global organisations
Elena Babayan -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová