Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Monika Markovičová
Bc. Monika Markovičová
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie poskytovaných služeb společnosti MARICS s.r.o. Práce je rozdělena na dvě základní části. V části teoretické je vymezena problematika marketingové komunikaci s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a dále je představen proces koncepce komunikační strategie včetně deskripce jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy of services provided by MARICS Ltd. The thesis has 2 basic parts. The theoretical part specifies issues of marketing communication (with emphasis on integrated marketing communication) and presents a process of a communication strategy, including a description of some instruments of a communication mix. The practical part focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wohk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová