Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Monika Markovičová
Bc. Monika Markovičová
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie poskytovaných služeb společnosti MARICS s.r.o. Práce je rozdělena na dvě základní části. V části teoretické je vymezena problematika marketingové komunikaci s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a dále je představen proces koncepce komunikační strategie včetně deskripce jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy of services provided by MARICS Ltd. The thesis has 2 basic parts. The theoretical part specifies issues of marketing communication (with emphasis on integrated marketing communication) and presents a process of a communication strategy, including a description of some instruments of a communication mix. The practical part focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wohk1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová