Bc. Monika Markovičová

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie poskytovaných služeb společnosti MARICS s.r.o. Práce je rozdělena na dvě základní části. V části teoretické je vymezena problematika marketingové komunikaci s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a dále je představen proces koncepce komunikační strategie včetně deskripce jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy of services provided by MARICS Ltd. The thesis has 2 basic parts. The theoretical part specifies issues of marketing communication (with emphasis on integrated marketing communication) and presents a process of a communication strategy, including a description of some instruments of a communication mix. The practical part focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta