Jana Pivničková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou narůstajícího procentuálního zastoupení populace obyvatel nad 65 let, čímž se pro marketéry stává tato věková skupina velice zajímanou cílovou skupinou. Bakalářská práce také zkoumá skupinu seniorů po stránce životních podmínek a jejich životního stylu a v neposlední řadě také podrobněji popisuje jednotlivé marketingové techniky z marketingového …více
Abstract:
The theoretical section of this Bachelor's thesis deals with the issues of the growing percentage of the population of residents above the age of 65, which makes this age category highly interesting for marketers. The thesis also investigates senior citizens as a group in terms of their living conditions and lifestyle. Lastly, it also describes in greater detail the individual marketing techniques …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní