Jana Pivničková

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou narůstajícího procentuálního zastoupení populace obyvatel nad 65 let, čímž se pro marketéry stává tato věková skupina velice zajímanou cílovou skupinou. Bakalářská práce také zkoumá skupinu seniorů po stránce životních podmínek a jejich životního stylu a v neposlední řadě také podrobněji popisuje jednotlivé marketingové techniky z marketingového …more
Abstract:
The theoretical section of this Bachelor's thesis deals with the issues of the growing percentage of the population of residents above the age of 65, which makes this age category highly interesting for marketers. The thesis also investigates senior citizens as a group in terms of their living conditions and lifestyle. Lastly, it also describes in greater detail the individual marketing techniques …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní